Sobota 16. října 2021, svátek má Havel
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 16. října 2021 Havel

Jak na marketing

12. 09. 2012 16:07:55
Marketing pro online magazín je po kvalitním a originálním obsahu tou nejdůležitější věcí. Čtenáři Vás musí najít, vědět o Vás, případně i šířit informace z Vašeho magazínu. To ovšem bez kvalitního marketingu nejde. Internet nabízí spoustu možností propagace. Není ovšem jednoduché najít tu správnou.

Facebook a jemu podobní

Samozřejmě v době sociálních sdítí Vás hned napadne kam směřovat své pokusy o marketing. Bohužel není to tak jednoduché a vše spasící jak by si mohl leckdo myslet. Facebook marketing se taky musí umět, taky to není ze dne na den a je potřeba budovat povědomí o tom co děláte. To samé platí o twitteru, případně o psaní blogu. Ovšem psát blog o tom že máte magazín, není asi uplně ono. Ikdyž určitě je dobré mít další zpětný odkaz. Sdílení mezi přáteli se nám také moc neosvědčilo, protože je to magazín v angličtině a většinu přátel máme z Česka. Bylo tedy potřeba začít budovat fb site odněkud jinud. V každém případě žádný zázrak se nestal a stále musíme dále postupně pracovat na naší sociální image a získávat čtenáře jednoho po druhém.

SEO - search engine optimalization

Magické tři písmena nejen českého internetu. Skoro každý internetový rádoby živnostník, podnikatel, či volnonožník se začal touto problematikou zabírat a nabízí savé služby za pár stokorun. Bohužel však nejsme tak bohatí, abychom mohli vyhazovat peíze oknem a ta kod takovýchto lidí, dáváme radši ruce pryč. Kvalitní seo je běh na dlouhou trať a hlavně se pohybuje řádově v trošku jiných číslech. Snažíme se proto dodržovat základní pravidla, aby jsme nebyli nějak penalizování vyhledávačem a sem tam se něčemu přiučíme a implementujeme to. Dále si myslím, že takovýto magazín je velmi omezený na klíčová slova a přímý přístup přes vyhledávač je spíše sporadickou záležitostí. Nemůžeme konkurovat v optimalizaci těm velkým. Proto radši jdeme jinou cestou.

Katalogy

Na US webu se většinou s katalogy jako je známe my většinou nesetkáte. Seznamy jako u nás u nich už zřejmě nejsou v kurzu. Ale podařilo se nám najít něco na podobné bázi, ikdyž mnohem lepší. Je to kombinace výměny odkazů, hostinhových služeb, katalogového zobrazení a ještě reklamní výměnný systém. To vše pěkně v jednom balíčku. Zkoušíme to teprve několik dní tak pečlivě zkoumáme statistiky a zjišťujeme jak to zabírá.

Page rank

Page rank, neboli hodnoconí (Larryho) Page, je hodnocení stránky na základě její kvality, váhy zpětných odkazů, originálního obsahu a dalších několika desítkách faktorů. Kvalitní page rank není až zas tak uplně důležitý z hlediska marketingu a návštěvnosti, ale je důležitý pro relevanci příjmů z reklamy. Proto ikdyž v tom není uplně účinek ihned, z dlouhodobého hlediska je velmi výhodné se o budování kvalitního page ranku starat.

Diskusní fóra

Přispívejte do kvalitních diskuzní fór. Vybrali jsme si fora která se k nám oborově hodí a začali jsme do nich přispívat. Musíte si ale dát pozor aby jste neporučily pravidla fora ohledně spamování. Jinak budete z fora vyloučei. Podpis ve fóru vám bude sloužit jako zpětný odkaz. A můžete i psát o tom co děláte do přípspěvků. Ale všo s mírou. Pokud se jendou stanete nepohodlným tak u vás fórum nemusí vzít zpět mezi sebe. Budujte si tedy kvalitní značku i na fóru.

Email

Zkusili jsme poslat email našm známím s prosbou o přeposlání emailu kde jsme představily náš magazín. Nějak však byl výskledek a vyhodnocení kampaně, tak vám v tuto chvíli nemohu ce zmínit.

Placená reklama a reklamní výměnné systémy

Dalším krokem je placená reklama, případně systéma na výměnu reklamy. Bohužel pro náš startovací rozpočet to není uplně vhodné, protože u placené reklamy se příliv návštěvníků stránky přímo rovná počtu vynaložených finančních prostředků. Takže potom zbyla cesta výměných systémů, ale ty se nám moc neosvědčili. Reklama na webu nebyla nijak tématicky vhodná a proto jsme ji zrušili.

Samzřejmě největším marketingovým nástrojem je kvalitn obsah. Díky němu si čtenáři dříve nebo později cestu na web najdou. Pokud znáte ještě některé druhy marketingu,který jsme ještě nevyzkoušeli podělte se o něj v kometářích.

-@lda-

Autor: Aleš Jandera | středa 12.9.2012 16:07 | karma článku: 5.09 | přečteno: 528x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Média

Lubomír Stejskal

Na pozadí výpadu K. Trčálka proti R. Jochovi: Reakce Radky K.

Konzervativní politický analytik Roman Joch se v Lidových novinách vyjádřil kriticky k textu písně Johna Lennona „Imagine“ - a zle to na blogu iDNES schytal. Na paškál si ho vzal Karel Trčálek.

12.10.2021 v 23:17 | Karma článku: 34.69 | Přečteno: 1110 | Diskuse

Lubomír Stejskal

K reakci Karla Trčálka na článek Romana Jocha

Obětí Trčálkovy fantasmagorie i s „povinnou“ dehonestací se tentokrát stal Roman Joch. Významný český konzervativec, publicista, brilantní politický analytik, překladatel, vysokoškolský učitel.

12.10.2021 v 0:18 | Karma článku: 33.24 | Přečteno: 880 | Diskuse

Ivo Cerman

ODS má co říct, ale nemá jak. Babiš má větší dosah

Namísto hesla „Babišova drahota“ se prosadil novinářský mikromanagement. ODS vlastní média nemá a Forum24 pustí ven jen to, co projde filtrem novinářského DOBRA.

8.10.2021 v 15:47 | Karma článku: 16.78 | Přečteno: 489 | Diskuse

Jiri Borovy

Far Cry 6

Dneska vychází už šestý díl 3D akce z vlastního pohledu série Far Cry 6 . Po tropickém ostrově, Himalájích a Americe se hráč ocitá v ostrově podobnému Kubě, kde má za úkol svrhnout diktátora.

7.10.2021 v 9:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 72 | Diskuse

Martin Faltýn

Televizní, veřejnoprávní předsednická předvolební bramboračka

Právě nám ji naservírovala Česká televize. Z jejího pohledu bylo nejdůležítejší self-promo, kterým nás zásobovala celé odpoledne. A pak také:

6.10.2021 v 22:52 | Karma článku: 32.15 | Přečteno: 1354 | Diskuse
Počet článků 9 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 774
Dobrý den, provozuji službu nasludujto.eu, které se zaměřuje jak na provozovatele eshopů, tak na jejich zákazníky. Programuji eshop řešení a pracuji n volné noze pro klienty z různých zwmí po světě.

Najdete na iDNES.cz