Úterý 27. října 2020, svátek má Šarlota, Zoja, Zoe
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 27. října 2020 Šarlota, Zoja, Zoe

Jak na marketing

12. 09. 2012 16:07:55
Marketing pro online magazín je po kvalitním a originálním obsahu tou nejdůležitější věcí. Čtenáři Vás musí najít, vědět o Vás, případně i šířit informace z Vašeho magazínu. To ovšem bez kvalitního marketingu nejde. Internet nabízí spoustu možností propagace. Není ovšem jednoduché najít tu správnou.

Facebook a jemu podobní

Samozřejmě v době sociálních sdítí Vás hned napadne kam směřovat své pokusy o marketing. Bohužel není to tak jednoduché a vše spasící jak by si mohl leckdo myslet. Facebook marketing se taky musí umět, taky to není ze dne na den a je potřeba budovat povědomí o tom co děláte. To samé platí o twitteru, případně o psaní blogu. Ovšem psát blog o tom že máte magazín, není asi uplně ono. Ikdyž určitě je dobré mít další zpětný odkaz. Sdílení mezi přáteli se nám také moc neosvědčilo, protože je to magazín v angličtině a většinu přátel máme z Česka. Bylo tedy potřeba začít budovat fb site odněkud jinud. V každém případě žádný zázrak se nestal a stále musíme dále postupně pracovat na naší sociální image a získávat čtenáře jednoho po druhém.

SEO - search engine optimalization

Magické tři písmena nejen českého internetu. Skoro každý internetový rádoby živnostník, podnikatel, či volnonožník se začal touto problematikou zabírat a nabízí savé služby za pár stokorun. Bohužel však nejsme tak bohatí, abychom mohli vyhazovat peíze oknem a ta kod takovýchto lidí, dáváme radši ruce pryč. Kvalitní seo je běh na dlouhou trať a hlavně se pohybuje řádově v trošku jiných číslech. Snažíme se proto dodržovat základní pravidla, aby jsme nebyli nějak penalizování vyhledávačem a sem tam se něčemu přiučíme a implementujeme to. Dále si myslím, že takovýto magazín je velmi omezený na klíčová slova a přímý přístup přes vyhledávač je spíše sporadickou záležitostí. Nemůžeme konkurovat v optimalizaci těm velkým. Proto radši jdeme jinou cestou.

Katalogy

Na US webu se většinou s katalogy jako je známe my většinou nesetkáte. Seznamy jako u nás u nich už zřejmě nejsou v kurzu. Ale podařilo se nám najít něco na podobné bázi, ikdyž mnohem lepší. Je to kombinace výměny odkazů, hostinhových služeb, katalogového zobrazení a ještě reklamní výměnný systém. To vše pěkně v jednom balíčku. Zkoušíme to teprve několik dní tak pečlivě zkoumáme statistiky a zjišťujeme jak to zabírá.

Page rank

Page rank, neboli hodnoconí (Larryho) Page, je hodnocení stránky na základě její kvality, váhy zpětných odkazů, originálního obsahu a dalších několika desítkách faktorů. Kvalitní page rank není až zas tak uplně důležitý z hlediska marketingu a návštěvnosti, ale je důležitý pro relevanci příjmů z reklamy. Proto ikdyž v tom není uplně účinek ihned, z dlouhodobého hlediska je velmi výhodné se o budování kvalitního page ranku starat.

Diskusní fóra

Přispívejte do kvalitních diskuzní fór. Vybrali jsme si fora která se k nám oborově hodí a začali jsme do nich přispívat. Musíte si ale dát pozor aby jste neporučily pravidla fora ohledně spamování. Jinak budete z fora vyloučei. Podpis ve fóru vám bude sloužit jako zpětný odkaz. A můžete i psát o tom co děláte do přípspěvků. Ale všo s mírou. Pokud se jendou stanete nepohodlným tak u vás fórum nemusí vzít zpět mezi sebe. Budujte si tedy kvalitní značku i na fóru.

Email

Zkusili jsme poslat email našm známím s prosbou o přeposlání emailu kde jsme představily náš magazín. Nějak však byl výskledek a vyhodnocení kampaně, tak vám v tuto chvíli nemohu ce zmínit.

Placená reklama a reklamní výměnné systémy

Dalším krokem je placená reklama, případně systéma na výměnu reklamy. Bohužel pro náš startovací rozpočet to není uplně vhodné, protože u placené reklamy se příliv návštěvníků stránky přímo rovná počtu vynaložených finančních prostředků. Takže potom zbyla cesta výměných systémů, ale ty se nám moc neosvědčili. Reklama na webu nebyla nijak tématicky vhodná a proto jsme ji zrušili.

Samzřejmě největším marketingovým nástrojem je kvalitn obsah. Díky němu si čtenáři dříve nebo později cestu na web najdou. Pokud znáte ještě některé druhy marketingu,který jsme ještě nevyzkoušeli podělte se o něj v kometářích.

-@lda-

Autor: Aleš Jandera | středa 12.9.2012 16:07 | karma článku: 5.09 | přečteno: 528x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Média

Lubomír Stejskal

Zaostřeno na média: Záhadný zdroj ČT a boj o bio mrkev na Nově

Původně jsem chtěl o jednom momentu v Otázkách Václava Moravce z 25. října. Z první poloviny pořadu, v němž byl jediný host: ministr zdravotnictví prof. Roman Prymula. Den poté ale Českou televizi trumfla Nova.

26.10.2020 v 23:06 | Karma článku: 14.71 | Přečteno: 249 | Diskuse

Jiří Turner

Fridrichová teď nebude Radě ČT nic vysvětlovat. Proč taky?

Skandál, který se tak nějak přesunul od političky k redaktorce a ČT, rezonuje v různých aspektech týkajících se médií, novinářské etiky a také orgánu vykonávajícího dohled nad televizí, která má asi problém, že je veřejnoprávní.

22.10.2020 v 15:15 | Karma článku: 16.11 | Přečteno: 800 | Diskuse

Jan Tichý(Bnj)

Televizní nostalgie a současnost

Černobílá televize, která v „pravěku“ opravdu existovala, nabízela prostor pro fantazii. Sice ne takovou jako kniha, ale jistou formu to mělo.

20.10.2020 v 15:24 | Karma článku: 13.16 | Přečteno: 343 | Diskuse

Vojtěch Bednář

Musíme zastavit strašení

Pokud chceme zvládnout koronavirovou epidemii, je potřeba radikálně změnit způsob, kterým se o ni informuje.

19.10.2020 v 8:00 | Karma článku: 27.89 | Přečteno: 959 | Diskuse

Karel Ábelovský

Nepoučitelní ... nebo jen užiteční idioti - aneb "jen hloupost nebo spíše záměr"?

A pak se logicky ptám, čí asi? Opět totiž v Českých novinách (ČTK) čtu ty "nesmyslné" řádky, a opět mne to nenechává vůbec chladným. Kdy už zvítězí všemi tolik vzývaný "zdravý rozum"?

15.10.2020 v 16:04 | Karma článku: 26.88 | Přečteno: 877 | Diskuse
Počet článků 9 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 772
Dobrý den, provozuji službu nasludujto.eu, které se zaměřuje jak na provozovatele eshopů, tak na jejich zákazníky. Programuji eshop řešení a pracuji n volné noze pro klienty z různých zwmí po světě.

Najdete na iDNES.cz